19 Haziran 2015 Cuma

Yatak Odası / Bedroom


Eveeet! Söz verdiğim gibi 'geçte olsa' yatak odası dizaynlarını sizlerle paylaşıyorum.. Daha önce paylaşmış olduğum evlere ait yatak odaları... Her zevkten her telden var; kimisi modern kimisi klasik tarzda.
Açık renkler, özellikle beyaz, insanın içini açıyor ki bence böyle olmalı. İnsana huzur vermeli, uykusunu kaçırmamalı yani.. Özellikle de benim gibi uyku problemi yaşıyorsanız odanızda olacak her türlü gereksiz, iç karartıcı şeyler sakıncalıdır. Ne çok eşya olmalı ne de insanın kendini yalnız hissedeceği ve sesin yankılanarak ürkütücü şekilde kulağa geleceği kadar az eşya.. 
Renkler ve zevkler tartışılmaz diyelim ve hadi şu dizaynlara bakalım :)

Tek sorun ışık olabilir gibi değil mi?
Kendini aydınlatmaya yetmeyen bir lamba.. Kitap okurken gözlerinizi rahatsız edecek olan, makyaj yaparken adam akıllı kendinizi göremeyecek olmanıza sebep olan, kısacası hiçte yeterli olmayan bir ışık.

Dağ evi tarzında bir eve ait, açıkçası benim pek hoşlanmadığım tarzda bir yatak odası.. 
Bu yatak odası da klasik kalıyor biraz ama manzarası modernleştirilmiş haliyle oldukça güzel gözüküyor. 

Halı hakkında yazmak istiyorum sadece... Ne kadar büyük bir halı öyle değil mi ? El dokuması sanırım, güzelmiş :) 
Siyah halı pek olmamış aşırı modern kalmış mobilyanın yanında..

Güzel güzel cidden renk tonları uyumlu hoş ve de loş...

Yihuuuu! Sonunda içimi açan işte budur! dediğim bir yatak odası. 

İşte beyazın ve manzaranın büyüleyici buluşması..

Biraz eşya fazlası var gibi sanki :/
Klasik, modern hepsi bir arada :)

Çok dolu çoook, renklerde ağır kalmış bayağı. Bunaltıyor sanki biraz.

Güzel dimi? az ama öz!

Biraz otel odası gibi eşyası az ama güzel.

Klasik tarzda bir yatak odası hoş..

Ferah ferah, bir L koltuk, bir televizyon, bir de internet tamamdıır bütün gün odadan çıkmam :P

Bilemedim şimdi.. 

Hamam gibi... 

Ormanda yeşiller arasında bir ev. Doğayla iç içe beğendiiim!

Küçük bir oda ama gerçekten güzel.. Bütün gün yatar, kitap okurdum :)











































Hepsine yorum yazmak ne mümkün :)
Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder