12 Nisan 2015 Pazar

Yeni Bir Yabancı Dizi !



Ne zaman başladı? Haberim var mıydı? Yoktu!

Tamamen kendi arayışlarımla bulduğum bir dizi! Ama o günden beridir bitirmekten korkarak ve merakla her bölümü soluk soluğa izlediğim bir dizi... Çünkü o kadar heyecan ve merak uyandırıcı ki tam bir Sherlock Holmes klasiği...
Modern hayatta aramızda dolaşan bir Sherlock :)
Bakalım neler olacak?





En son 8 Nisan'da yeni bölümü yayınlanmış. Bilmiyorum sezon finali verildi mi ama bana sorarsanız ben hiç bitmesin derim . :D

Adamdaki İngiliz centilmenliğinin yanı sıra doktorluğu onların da dışında olayları adeta bir Sherlock gibi çözümlemesi ! Her bölüm soluksuz! :)



Eski karısı rolünde oynayan bayan çok güzel bir kadın ve şu an ki rol arkadaşıyla da kesin aralarında bir şeyler olacak! Ama şimdilik ben 15. bölümde olduğum için izlemeye devam ediyorum sadece.

Bu arada 20. bölüm yayınlanmış söylemeyi unuttum!
(1.sezon 20. bölüme kadar gelinmiş.)

Tavsiye edilir!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder