16 Nisan 2015 Perşembe

Saç Kestirecekler Dikkat !

Bu kesimlerin her biri benim için trend! Eğer saçınızı kestirmeyi düşünüyorsanız ve hala karar veremediyseniz buradaki fotoğraflar belki fikir verebilir. Açıkçası şu sıra ben de saçlarımı kestirmeyi düşünüyorum. Ancak henüz nasıl bir şey yaptırsam karar verebilmiş değilim. Sadece saçım acayip uzadı ve şekilsizleşti. Bunu düzeltmem gerekiyor. :)
Ayrıca geçtiğimiz yaza bende klasik modaya uydum ombre yaptırdım. Merak edenler için fotoğrafını koyacağım. Ancak niye yapmadım bilmiyorum ama saçımın arkasını çekmemişim.  Tam görünümü yok ama fön ile ilk yaptırdığımda da renk oturmuş ve harika bir geçişi vardı.




Bütün yaz güneşle daha da açıldı ve yıprandı tabi ki. Birazcık uçlarından kestirdikten sonra yine canlılığını korudu. Tabi o kadar aydan sonra iyice uzadı saçlarım. Kestirmeye kıyamadığımdan beklemedim kuaför bulamadım bir türlü! Buralarda yeniyim de biraz :)






Şimdi gelelim bu senenin trendleri olabilecek modellerine. Aslında sadece kesimlerle ilgili fotoğraflar paylaşacaktım. Dayanamadım ombre ve saç toplama şekillerini görebileceğimiz fotoğraflar da ekledim. Biz kızlar için saç bir ev sahibi olmak kadar önemli! O yüzden şimdi erkeklerden özür dileyerek mükemmel modellerle buluşturuyorum sizleri...


























Hiç yorum yok :

Yorum Gönder