6 Nisan 2015 Pazartesi

Elin oğlu Türkçe' yi Çözmüş !

Yeni bir program başladı. Birkaç hafta oldu sanırım. Biraz izledim ve ilginç geldi. Ben de dedim biraz bahsedeyim burada.
Bu arkadaşlar Japon, İspanyol, İtalyan, Koreli, Rus, Amerikalı, Slovak, İngiliz...

Biri daha olacağı söylenmişti fakat yok sanırım. Eğer kaçırdıysam özür dilerim. :)

Öncelikle dikkatimi çeken ilk şeyi söylemek istiyorum. Seyircilere şöyle bir baktım da neredeyse hepsi bayandı! Nasıl bir kitle mıknatıs gibi bayanları çekiyor dedim kendi kendime. :D
Tanımak isteyenlere isimleri de burada.

Evet şimdi yalan söyleyemem yakışıklı arkadaşlar var içlerinde. Fakat ben en çok İtalyan arkadaşın o konuşma çabasına hayran kaldım. :D 
Türkçe'si diğerleri kadar iyi olmadığı halde o kadar konuşkan ve benimsemiş ki dilimizi. "Abijim" :D Çok hoşuma gitti. Eşine ve ona mutluluklar dilerim. Tabi İspanyol ve Japon'a da... 
Ama Japon arkadaşın söylediği şeye koptum. Onu da söylemek isterim. :D "Biz kompleksli bir milletiz. İri gözleri seviyoruz ama bizimkiler küçük."dedi. Gerçekten kendileriyle barışık da bir milletler. 
Gelelim Koreli olana. Arkadaş nerede öğrendin sen Türkçe'yi! Böyle güzel Türkçe konuşan yabancıyı görmedim ben. Rus'un da Türkçe'si hiç fena değil ama ben Koreli'den bahsetmek istiyorum. 
Ben Kore dilini çok öğrenmek istiyordum. 
Bir ara baya taktım birkaç cümle söyleyecek kadar öğrendim. Ama ileri gidemedim. O kalkmış buraya gelmiş. Bir de gayet güzel bu dili çözmüş. :D

Hayatta başarılar dilerim hepsine.
Hadi bakalım... Benden bu kadar! 
Birkaç kare ...:











Hiç yorum yok :

Yorum Gönder