19 Mart 2015 Perşembe

Kocan Kadar Konuş !

Şimdi sizlere herkesin de bildiği, yakın zamanda (hatta bu pazar sanırım) sinemalarda olacak bir film-kitaptan bahsedeceğim. "Kocan Kadar Konuş"
Geçenlerde kitabı elime aldım. Başından kalkamadım ve kitap bittiğinde hemen internette: ikinci bir kitabı var mı ? Yazarı kim? 
Gibi sorulara yanıt bulmaya çalıştım. Ulaştığım noktada ikinci bir kitap olmayışı ile önce üzüldüm sonra da teselli armağanı olan filmi düşününce sevindim.
Filmde benim çok sevdiğim bir oyuncu olan Ezgi Mola oynuyor. Yakışıklı bir partneri var. Filmin fragmanını izledikten sonra kitabı okuduğumdan olsa gerek, kitabı okurken sadece Ezgi Hanım ve partneri Murat Yıldırım'ı gözümde canlandırdım.
Film için oyuncular bir arada...
Bu bir filmi izlerken bazen dezavantaja dönüşebilir. Hele ki benim ki gibi bir durumda büyük tehlikeli! Fakat iyi tarafından bakarsak, belki de benim kurguladığım o dünyanın ötesinde bir finalle biter film. İşte o zaman benden tam notu alır. Çünkü kitap (okumayanlar için sonunu söylemeyeceğim.) öyle bir sonla bitti ki ! Ben bunun nedenini yazarı araştırdıktan sonra anladım açıkçası. 
Ahmet Ümit okuyanlar bilir. Özellikle Bab-ı Esrar adlı kitabını... Öyle bir son vardır ki bütün final okuyucunun hayal dünyasına bırakılır ancak benim gibi hayal dünyasının derinlerinde kendini kaybetmiş olanlar meraktan çıldırır! Aynı şey bu kitap için de geçerli... Araştırmalarımın sonucuna gelirsek; gördüğüm kadarıyla yazar Şebnem Burcuoğlu'nun Ahmet Ümit ile bir arkadaşlığı var.
Şebnem Burcuoğlu ve Ahmet Ümit ( Ne kadar şanslı !)  :)
Belki de onun etkisinde, onun yolunda bir yazar olduğundan finalde öyle bir benzer açık uçluluk var. :)
Tabi bu da benim merakımı alevlendiriyor. 
Gelelim filme! 
Görsel bir sunu oldukları için filmlerin yeri bende, kitaplar kadar değerlidir. Bir filmi on kere de izleyebilirim. Her seferinde içinden bir şeyler yakaladığımı düşünenlerdenim. Eğer ki kıymetli bir eserse mutlaka elimin altında olur. Bu film için de dileklerim bu yönde. 
Herkese şimdiden iyi seyirler...
:*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder