25 Mart 2015 Çarşamba

Günaydın !

Kahvaltımda değişiklik var!
Bugün de önce sıcak su ile limon karışımımı içtim. Bu saate kadar tok hissettim. İnana biliyor musunuz! Şimdi de aslında çok aç değilim ama spor yapacağım için daha fazla gecikmeden bir şeyler yiyeyim dedim. Elmamı spordan sonraya bırakabilirim. Ama gevreğimi şimdi yiyeceğim. İçindekiler fıstıklı çikolata! Biliyorum ! Nasıl diyet bu diyeceksiniz...
Fakat ben keyfimden ödün vermeden, sadece her şeyden tadında yiyerek daha önce de oldukça iyi görünmemi sağlayan miktarda kilo verdim.
Yine forma girmek istiyorum. 
Bu arada gevreğim eridi !
Kendileri daha önce twitter da da paylaşmıştım. 
"Ballı Bademli" çeşididir kendileri.
(Not: Spor derken plates sevenlerdenim bir de yürümek ! Düzenli yapıldığında harika oluyorsunuz.:)
Psikoloji olarak da fizikî olarak da.)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder