12 Ocak 2015 Pazartesi

Just Peachy Ruj Testi Tamanlandı!

Ruj denemesini hemen yaptım ve sonuç:

Bu ruju bir tavsiye üzerine aldım. Ancak çok çok övgüyle paylaşamayacağım. 
Öncelikle daha önceki yazımda da kapağa bulaşma sorunundan bahsetmiştim. Rujun paketi pek kullanışlı değil anlayacağınız. Ruju denedim ve sizlere üç saat sonraki izlenimimi paylaşmak istiyorum.İlk sürüşte o kadar sert bir ruj ki pastel boya sürüyormuş hissi uyandırıyor bende. 
Bu sorunu rosense dudak vazelin sürerek çözdüm. 
Bir başka sorun ise üç saatin sonunda dudak iç kısmı ve kenarlarında kaymak gibi diyebileceğim bir sıkıntı oldu. Tabi buna sebep olan altına sürdüğüm rosense de olabilir. 
Bunun dışında ruju sürdükten sonra elimi öptüğümde baya bulaşıcı bir etkisi var. Yani elimde dudağımın izi çıktı. Kalıcı rujlardan değil anlayacağınız.

Ayrıca yazın kullanılması mükemmel olabilecek bir rengi var ancak kışın biraz dikkat çekebiliyor. Hafif şeftali bir hali olduğu için bana göre tam bir yaz rengi ya da ilkbaharda da çok enerjik bir görünüm sağlar. 
Son bir detay ruju sürdükten sonra sanki dudaklarım daha dolgun daha önde gibi görünüyor. Yani küçük dudaklı bayanlarda daha dolgun bir görünüm sağlayabilir.

Okuyanlara şimdiden teşekkürler...

:)
(Işık nedeniyle pek anlaşılmasa da sürdüğümdeki görünümü 
ve sonrasındaki kuruma az da olsa gözlenebiliyor. )


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder