10 Ocak 2015 Cumartesi

Hafta Sonu Alışverişi!


HAFTA SONU ALIŞVERİŞİ



New York Colors


Paletin satın aldığımdaki görünümü bu. Yeşil gözlüler için olduğu söyleniyor. Ancak renkler bence her gözde harika durur.


Paletin arkasında nasıl kullanılacağına dair bir örnek var. 


Palette 4 far ve bir baz + bir aydınlatıcı hazne var. İstenildiğinde ışıltı vererek simli bir görünüm sağlamak için oldukça kullanışlı.


Fırçasına gelince açıkçası bu fırça pek kullanışlı değil. Ancak renkler o kadar kendini sevdirdi ki bana onu da görmezden geliyorum.


İlk kez bu üründen bir palet alıyorum ancak ilk gördüğüm an fiyatı ve renkleri içerisinde baz ve aydınlatıcı bulunması beni etkiledi...


İçerisinde bir şeffaf jelatin var. Üzerinde farların renkleri yazıyor.


Ve paket açıldığında direkt farların renkleri bu şekilde...
Ayrıca bir makyajla bir gün sizlere nasıl durduğunu paylaşacağım.
Küçük deneyimimi aktarmam gerekirse kendi fırçamla bazla uyguladım. Harika sonuç aldım.
Daha sonra bazsız kullandım ve yine sonuç güzeldi. En azından bazsız da rengini verebilen bir ürün. Çünkü benim far konusunda böyle bir sorunum var. Renkleri tenim göstermiyor adeta :D

----
WET N WILD- Just Peachy


Paketi kullanışlı değil. Yani ruju aldım sadece dış jelatini açtım ve kapağı açarken daha bulaştı.
:D


Rengi biraz koyu çıkmış. Işıktan kaynaklanıyor sanırım. Sizlere bu ürünü de kullanıp deneyim paylaşımında bulunacağım. Ancak açtıktan sonra biraz süreyim dedim. Çok sert bir dokusu var.


----
QLIFE Ağda makinesi 




Ağda kullanamayan biri olarak "bir deneyelim hadi hazır indirimdeyken!"dedik. Aldık. Muhtemelen yine ben kullanamayacağım. Hassas bir cildim olduğu için...Ancak makine internet araştırmamıza bakılırsa kullanışlı ve diğer markaları da kullanabileceğimiz ve içinde ekstra ürünler de var.


İşte o ekstra ürünler...




Ayrıca fiyatlara gelince:
NYC far paleti:11.90 tl 
WET N WILD Ruj: 9.75 tl 
QLife Elektrikli Ağda Makinesi: 26.90 tl 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder