3 Ocak 2015 Cumartesi

Acayip İndirimli Olanlar

WATSONS-GRATIS

 İndirimleri fırsata çevirmek isteyenler için, acayip indirimli ürünleri seçtim. Sizlerle paylaşıyorum ki kimse kaçırmasın :)

WATSONS
Watsons Aralık Ayı Katoloğu 7 Ocak'ta bitecek olan indirimleri devam ediyor. Katologda bulunan acayip uygun ürünleri sizlere paylaşmak istiyorum. Böylece kimse bu indirimlerden mahrum kalmayacak!

NYC- Expert Last Lipstick
Şu an ki fiyatı: 5,99 tl






















                                                                                             PASTEL PALET 4'LÜ






















FLORMAR-
EYEBROW LINER














GARNIER - SAF&TEMİZ GARNIER NEEM






----------------------------------
GRATİS 
Gratis Ocak kataloğu 2-29 Ocak tarihleri arasında geçerli...

THE BALM AYDINLATICI
















       BABYLIPS
4'LÜ PALET 




                                                                                                         PASTEL- KAJAL GÖZ KALEMİ






--------------------------
Clinique indirimi
Morhipo adlı indirim sitesinde karşılaştığım indirim beni şok etti. Açıkçası internet alışverişine güvenmiyorum ancak bu gibi siteler neredeyse herkesin kullandığı diğerlerinden daha güvenilir bir site denilebilir.

*Gelelim indirime: Clinique için yapılmış kampanya harika! Benim sadece fondöten alırken ödediğim paraya koca bir cilt bakım seti içerisinde bir sürü ürün var :

Ürün içerisinde bulunanlar:( All About Eyes Göz Kremi, 7 ml Dramatically Different Nemlendirici Jel, 15 ml Liquid Facial Soap Sıvı Yüz Temizleme Sabunu, 30 ml Blushing Blush Allık Bashful Plum, 3.1 g Longlast Glosswear SPF15 Dudak Parlatıcısı, 2.3ml High Impact Siyah Maskara, 8 ml Şık Kozmetik Çantası )


*Ayrıca yine alışveriş sitesinde cliniqueden bir ürün alınması durumunda 485 tl lik bir set, 99 tl ye geliyormuş. Parası olan kaçırmasın derim!

Ürün içeriği için:( All About Shadow 6'lı Göz farı Chubby Stick Intense Nemlendirici Kalem Ruj 3g High Impact Extreme Volume Mascara 10 ml Quickliner For Eyes Intense 0.14 g A Different Nail Enamel Hassas Ciltlere Özel Oje 4 ml All About Eyes Göz Kremi 15 ml Şık Kozmetik Çantası)

Ve daha bir sürü kampanyalı sepet var. Bu yılbaşına özel bir indirim. Kaçırmamak için bir an önce sitelere bakınız. Bu tür indirimler genellikle 3 gün sürüyormuş. Haberiniz olsun :)


-----------------------------
Tabi ki daha fazla indirim var. Katalogları incelemek size kalmış. Ben sadece kataloglardan kendimce uygun fiyatta olan ürünleri seçtim.   


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder