15 Ocak 2015 Perşembe

2015 İçin Gelinlik Modelleri

Evlenecek olan çiftlere şimdiden benden de MUTLULUKLAR! 
:)
Bu sene evlenme kararı alan gelin adayları için bir koleksiyon deposu oluşturdum. Bir sürü yerden fotoğraflar seçtim onlar için. Sıra bize geldiğinde elbette kendim için de faydalı olacaktır ancak şimdi gelinlik arama telaşındaki hemcinslerime bir faydam dokunsun değil mi?
Modellerden bazıları benim çok hoşuma gitti ancak yine de herkesin zevki ayrıdır. Bu sebepten herkesin zevkine hitap edebilecek çeşit gelinliği zulaya aldım. İşte bakın onlardan örnekler...
Aa! Bu arada gelinler için sadece gelinlik modelleri değil gelin eldiveni, söz yüzüğü, tac gibi ekstra aksesuarlar da paylaşacağım. Aslında bir gelin kategorisi açsam daha güzel olacak sanırım. :) Çünkü araştırdıkça o kadar çok şey buldum ki! Adeta kendi parkurunda yarışan bir spor gibi gelin olmak !
Şimdiden herkese iyi koşular!.. :D


PRENSES KESİMLER
Kabarık gelinlik sevenler için bu senenin kesimlerinden yaptığım derleme bu şekilde. Bakalım kimler prenses gelinlik seviyor? :)









Bu gelinlik pek prenses gibi değil daha çok rahatlığı yaşam tarzı edinmiş bayanlara göre... Baksanıza cepleri bile var. :)


ROMANTİK KESİMLER
Gelelim daha zarif omuzlu görünmek için yada aksesuar olarak daha dolu ve biraz daha omuzları örten daha dar kesimli gelinlik severlere:
Onlar için de çeşit çeşit gelinlik fotoğrafları buldum... 
Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim. Çok romantik kesimleri var bu gelinliklerin...
Bakışlarınızla adeta kuğu gibi süzüleceksiniz!


































































TESETTÜR GELİNLİKLER

O kadar güzel ki bazıları ! Bayıldım adeta... Kapalı arkadaşlar artık çok şanslı! Benim yıllar öncesinde bir tanıdığım giymişti böyle ilk o zaman görmüştüm kapalı gelinlikleri. Ancak o zamanlar ilk olduğu içindir belki bu kadar hoş değildi. Belki de o zamanlar kapalıların vücudu sarmayan şeyler giymesi gerektiği inancından bilemiyorum daha bol sarmayan şeyler tercih ediliyordu. Şu an ki kesimler de seçenek çok! Genç kızlar olarak şimdilerde hepimiz çok şanslıyız. Yada çok şanssız çünkü seçmek zor ! :)











KAYNAK:Fotoğrafların bir kısmı (ki üzerinde de belirtilmiş) Akay Gelinlik Koleksiyonuna aittir. Bir kısmı ise Crystal design 'a aittir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder