21 Ocak 2015 Çarşamba

20 Ocak 2015

Merhabaaa size biraz dünden bahsetmek istiyorum. 
Dün bir yürüyüşe çıkalım dedik çıktık, çıkmaz olaydık. Bugün belim başım ağrıyor, her yanlarım acıyor. Kendimi fazla hırpalamışım, yürüyüşle kalmayıp spor aletlerine de sarınca olanlar oldu.. Tek tesellim birazda olsa belki işe yaramıştır. Yanlış anlaşılmasın tartı ve ideallere göre kilomda sorun yok ancaak gel gelelim bana göre büyük bir sorun var; sıkılaşmamış etim. "Açık ve net konuşurum ben! Belli değil mi?"
Temsili fotoğraflarla size her şeyi anlatacağım..

İlk olarak 'hadi biraz hava alalım!' diyerekten yola çıktık.


Yürüdükçe havanın beklenenden sıcak olmasından ötürü biraz kalın giyindiğimin farkına vardım. Açıkçası soğuk olur diye yanıma eldiven bile almıştım.
Montu çıkarıp yarım kollu tshirtüm ile yürümeye devam ettim.
Belediye sağolsun yürüyüş yolu boyunca bir sürüüü spor aletleri olan parklar yapmış. Ee tabi bende görünce dayanamadım sırayla hepsini kullandım. 






Temsili resimlerden anlayacağınız gibi her gördüğüm spor aletini kullanıp bir sürü fotoğraf çekildim.. :D
Spor yaptıktan sonra kaybettiğimiz kalorileri fazlasıyla almak için abur cubur almaya gittik.. Aldık ve hepsini yedik. 
Birde benim uyku problemim var ki ne siz sorun ne de ben söyleyeyim... Nitekim uyuyamadım ve yine abur cubura sardım bir diğer ifadeyle yat zıbar yemeğine...
Ne var ne yok yedim sonrada yattım uyudum 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder